KLM Nieuwsbericht 13-3-2020
Onderstaand bericht is door KLM verspreid op 13-3-2020:
Geachte klant,
Als gewaardeerde klant van KLM vertrouwt u op ons om u veilig, comfortabel en verantwoord naar uw bestemming te brengen. Nu de wereld te maken heeft met een ongekende uitbraak van COVID-19 (coronavirus), realiseren we ons meer dan ooit hoe belangrijk het is dat wij uw vertrouwde reispartner zijn. In deze onzekere tijden begrijp ik volledig dat u misschien aarzelt om een vlucht te boeken. Ik kan u verzekeren dat KLM alle nodige voorzorgsmaatregelen heeft genomen om uw gezondheid en die van uw dierbaren te beschermen. Graag wil ik u persoonlijk uitleggen welke stappen wij nemen om aan boord en daarbuiten aan de hoogste normen voor veiligheid en hygiëne te voldoen. Voor vertrek Eenmaal in de lucht Strikte hygiëneregels Ik kan u verzekeren dat we dagelijks nauw samenwerken met de experts van de Wereldgezondheidsorganisatie en het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM). We houden de ontwikkelingen nauwlettend in de gaten en baseren onze beslissingen consequent alleen op feiten. Kosteloos vluchten wijzigen In 100 jaar KLM-geschiedenis hebben we voor veel uitdagingen gestaan. Door u, onze klant, centraal te stellen in onze activiteiten, zijn we daar altijd sterker uitgekomen. Met die inzet in gedachten, ben ik ervan overtuigd dat we ook deze uitdagingen zullen overwinnen. U kunt erop rekenen dat wij, 33.000 KLM-medewerkers, er alles aan doen om u een prettige reis te bezorgen. Hartelijk dank voor uw keuze voor KLM. Ik wens u een goede reis! Vriendelijke groet, Pieter Elbers |
||
|